Gündem

Manisa'da orman yangını: Bölgeye ekipler sevk edildi!

Manisa'nın Kula ilçesinde yangın meydana geldi. Makilik alanda çıkan yangın kısa sürede yayıldı. Ekipler yangına hemen müdahale etmeye başladı.

Manisa'nın Kula ilçesinde Seyitali Mahallesi Gargar mevkii yakınlarında saat 14.30 sıralarında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Rüzgarın etkisiyle kısa sürede büyüyen alevler, çevredeki makilik alana yayıldı.

İhbar üzerine bölgeye Manisa Büyükşehir Belediyesi Kula İtfaiye Amirliği ekipleri ile Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Yangına 2 arazöz, 3 itfaiye aracı ve 1 su tankeriyle müdahale edildi.

YANGIN KONTROL ALTINA ALINDI

Ekiplerin yoğun çalışması sonucu yangın, tarım arazileri ve yerleşim alanlarına sıçramadan saat 16.30 sıralarında kontrol altına alındı. Yangında yaklaşık 30 dönümlük makilik alanın zarar gördüğü öğrenildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.