İzmir Büyükşehir Belediyesi, iklim değişikliğiyle birlikte artan vektörlere karşı mücadeleyi yılın 12 ayı sürdürüyor. Kent genelinde 254 bin üreme noktasında yürütülen çalışmalarda 373 personel, 85 araç, 5 drone ve amfibik araçlar görev yapıyor.
Sivrisinek ve diğer zararlılara karşı yürütülen mücadelede özellikle larva döneminin hedef alındığı, çöp konteynerleri, dere yatakları, rögarlar ve sulak alanların düzenli olarak kontrol edildiği belirtildi.

ÇALIŞMALAR YAZ-KIŞ DEVAM EDECEK
Yetkililer, çalışmaların yalnızca yaz aylarında değil kış döneminde de aralıksız devam ettiğini vurguladı.




