Gündem

İzmir'de belediyeden aşure ikramı: 11 bin kişiye aşure dağıtıldı!

İzmir'de muharrem ayı kapsamında kentte vatandaşlara aşure ikram edildi. Kentin 4 farklı noktasında dağıtılan aşure ilgi gördü.

İzmir Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayı kapsamında kentin dört farklı noktasında vatandaşlara aşure dağıttı.

Konak Meydanı, Buca Şirinyer Meydanı, Karşıyaka Vapur İskelesi ve Bornova Metro çıkışında gerçekleştirilen etkinlikte yaklaşık 11 bin kişiye aşure ikram edildi. Ay yıldızlı Türk bayrağı motifli sunumuyla dikkat çeken aşureler vatandaşlardan ilgi gördü.

ÜCRETSİZ ULAŞIM DESTEĞİ DE SAĞLANDI

Etkinlik kapsamında ihtiyaç sahipleri için bazı mahallelere ücretsiz ulaşım desteği de sağlanırken, aşurelerin hijyen kurallarına uygun şekilde hazırlandığı belirtildi.