Doğalgaz abonelerine sevindirecek haber geldi. Doğalgazın 1 ay boyunca ücretsiz kullanılacağı belirtildi. Vatandaşlar Karadeniz gazının karaya ulaşmasının ardından bedava doğalgazın gündeme gelmesinin ardından detayları araştırmaya başladı. Bedava doğalgazın detayları belli oldu.

Doğalgaz 1 ay boyunca ücretsiz olacak. Bedava doğalgazın ücretsiz olacağı tarih belli oldu. Evlere 1 aylık doğalgaz faturası gelmeyecek. Gelen faturanın ücret kısmında sıfır ibaresi olacak.

Afyonkarahisar'da feci kaza: 1'i ağır 2 yaralı var!
Afyonkarahisar'da feci kaza: 1'i ağır 2 yaralı var!
İçeriği Görüntüle

DOĞALGAZ 1 AY BOYUNCA ÜCRETSİZ OLACAK

Konutlarda 1 ay faturasız doğalgaz dönemi 20 Nisan’dan itibaren başladı. 20 Nisan’dan sonra kesilen fatura tutarı sıfır olacak. Ama 20 Nisan’dan önce mesela 19 Nisan’da fatura kesildiyse ücretsiz fatura döneminiz 19 Mayıs olacak.