Gündem

Aydın'da otomobille yolcu otobüsü çarpıştı: Çok sayıda yaralı var!

Aydın'da trafik kazası meydana geldi. Lastiği patlayan otomobil, yolcu otobüsüne çarptı. Meydana gelen kazada 20 kişi yaralandı.

Kaza, Aydın-Denizli Otoyolu Yamalak Mahallesi mevkiinde yaşandı. Alınan bilgilere göre, otomobilin sağ ön lastiğinin patlamasıyla sürücüsünün kontrolünü kaybettiği araç, aynı yönde ilerleyen yolcu otobüsüne çarptı.

9 KİŞİ YARALANDI

Çarpmanın etkisiyle savrulan otobüs refüje çarparak durabildi. İhbar üzerine bölgeye sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Kazada 20 kişi yaralandı yaralandı.

Yaralılar ambulanslarla hastanelere kaldırılırken, 1 kişinin durumunun ağır olduğu öğrenildi. Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.