Aydın’ın Nazilli ilçesinde orman yangınlarını önlemeye yönelik ateş yakma yasağına uymayan 18 kişi hakkında idari işlem uygulandı.
Nazilli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, 1 Haziran–31 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlarda ve yangın riski taşıyan bölgelerde ateş yakılmasına ilişkin Valilik kararına yönelik denetimlerini sürdürüyor.
CEZAİ İŞLEM UYGULANDI
Yapılan kontrollerde piknik ve temizlik ateşi gibi faaliyetlerle yasağı ihlal ettiği belirlenen kişilere cezai işlem uygulandı. Denetimlerin orman yangınlarının önlenmesi amacıyla aralıksız devam ettiği bildirildi.





