03 Aralık 2013 Salı 19:02
Kılıçdaroğlu-Gülen zirvesi!
CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun ABD’deki gezisi devam ediyor. Dün Brookings Enstitüsü’nde konuşan Kılıçdaroğlu’nun, ABD’deki gezisi sırasında en çok merak edilen konu ise cemaatle görüşüp görüşmeyeceğiydi.

O görüşme gerçekleşti.

Kemal Kılıçdaroğlu ve CHP heyeti Fethullah Gülen’in onursal başkanı olduğu, ABD’deki cemaat derneklerini tek bir çatı altında toplayan; Turkic American Alliance'ın Başkanı Faruk Taban ve diğer yöneticileriyle otelde bugün kahvaltı yaptı. Fethullah Gülen'in kurmaylarıyla Kılıçdaroğlu'na ne mesaj yolladığı merak konusu oldu.
Son Güncelleme: 18.02.2015 23:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
her zaman dürüst ol. 2013-12-03 19:57:09

maske düştı kimin ne oldüğünü her kes görüyür........

Avatar
hus 2013-12-03 21:15:00

saygın cemaat bir zamanlarda ecevit i yer göge sıgdıramıyorlardı. nihayet birbirlerine kavuştular. haydi bakalım cemaat oylar paşaların partisine

Avatar
HÜSEYİN ULUSOY 2013-12-03 22:46:43

İSLAMA HİZMET EDEN BİR TOPLULUĞUN LİDERİ VEYA TEMSİLCİLERİ KILIÇTAROĞLUYLA GÖRÜŞÜPTE İSLAMA HİZMET EDİYORUM DERSE BUNA KARGALAR GÜLER BEN BİR MÜSLÜMAN OLARAK GÜLEMEM ÜZÜLÜRÜM KENDİNİZE GELİN SAİDİ NURSİNİN VARİSLERİ

Avatar
MUSTAFA AK 2013-12-04 00:33:28

VAY FETOŞ VAYYY . SENMISIN MUSLUMAN DAHA DUN İMAMHATIPLERI KAPATACAM DIYEN BİR ZIHNIYETLE BİR MASAYAMI OTURDUNUZ. DEMEKKİ SİZİN DININIZ. TAMAMEN PARAYMİŞ . O DERSANELER OKULA DONUŞECEK SENDE TARIHIN IHANET SAYFALARİNDA HAİN OLARAK YAZILACAKSIN. BU MİLLET OYLE YUICEDİRKI . NASILKI DINE EL UZATTINDA CHP YE OY VERIP IKTIDAR YAPMADIYSA SENIDE .DIN ISTİSMARCISI OLARAK TANIYACAKTIR

Avatar
mecitaybar@hotmail.com 2013-12-04 01:29:18

Sayın gülen gerçekten sırf AKP ye nispet olsun diye bu adamla görüştüyse veya görüş bildirdiyse onda farkı yok demektir.Bu islama hizmet ediyorum anlamınada gelmez.

Avatar
aliseven2009@hotmail.com 2013-12-04 05:50:41

ya kılıçdaroglu cemaate girdi yada gulen hoca chp ye katıldı

Avatar