Gündem

Kütahya'da okuldaki etkinlik hastanelik etti: 25 kişi zehirlendi!

Kütahya'da bir okulda yapılan etkinlikte pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından 25 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvurdu.

Kütahya’da bir okulda düzenlenen etkinliğin ardından bazı öğrenci ve katılımcılar rahatsızlandı. Gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvuran 25 kişi tedavi altına alındı.

Meydan Mahallesi’ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleştirilen etkinlikte pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinlik sonrası bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ile kusma şikayetleri görüldü.

TEDAVİ ALTINA ALINDILAR

Rahatsızlanan 21 öğrenci ve 4 yetişkin, Kütahya Şehir Hastanesi’ne başvurdu. Gıda zehirlenmesi şüphesi üzerine tedaviye alınan kişilerle ilgili inceleme başlatıldı.