Gündem

Kütahya'da fabrikadaki patlamadan acı haber: İşçi hayatını kaybetti!

Kütahya'da alüminyum tesisinde meydana gelen patlama sonucunda ağır yaralanan işçiden acı haber geldi. Hastanede tedavi gören işçi hayatını kaybetti.

Kütahya’nın Gediz ilçesinde alüminyum işleme tesisinde meydana gelen patlamada ağır yaralanan işçi, 8 gün süren yaşam mücadelesini kaybetti.

Gediz Organize SanKayi Bölgesi’ndeki (OSB) bir tesiste 16 Haziran’da eritme kazanında yaşanan patlamada Recep Tetik (42) ağır yaralanmış, iki işçi ise hafif yaralanmıştı. Vücudunda ciddi yanıklar oluşan Tetik, ilk müdahalenin ardından Gediz Devlet Hastanesi’ne, ardından Kocaeli Şehir Hastanesi Yanık Merkezine sevk edilmişti.

TÜM MÜDAHALEYE RAĞMEN KURTARILMADI

Yoğun bakımda tedavi gören Tetik, tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Olayla ilgili adli ve idari soruşturmanın sürdüğü, yaralanan diğer iki işçinin tedavisinin devam ettiği bildirildi.