19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzası ile Resmi Gazete'de ücretsiz ulaşımın sağlanacağı duyuruldu.

Ödemiş, Kiraz ve Beydağ’da su yatırımı: Yeni kuyular açılıyor!
Ödemiş, Kiraz ve Beydağ’da su yatırımı: Yeni kuyular açılıyor!
İçeriği Görüntüle
ÜCRETSİZ OLACAK

Konuya ilişkin yayımlanan Resmi Gazete kararında, Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla 1 Mayıs 2023 Pazartesi günü saat 00.00'dan 24.00'e kadar ve Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla 19 Mayıs Cuma günü 00.00'dan 24.00'e kadar Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'nca yürütülen Gayrettepe-İstanbul Havalimanı metrosu, Marmaray, Başkentray ve İzban seferleri ücretsiz gerçekleştirilecek.