22 Aralık 2019 Pazar 12:58
İZSU uyardı! İzmir'de 10 saatlik su kesintisi!
banner551

İZSU'dan alınan bilgilere göre İzmir'in bir ilçesinde 10 saatlik ve 2 ilçesinde ise 8 saatlik su kesintisi uyarısı geldi. 22 Aralık Pazar su kesintisi yapılan ilçeler açıklandı. İzmir'in Çiğli, Kemalpaşa, Menemen, Ödemiş ve Urla ilçelerinde sular kesilecek. Peki sular ne zaman, saat kaçta gelecek? İşte 22 Aralık Pazar İzmir su kesintisi duyurusu...

ÇİĞLİ
AHMET TANER KIŞLALI 22.12.2019 saat 11:30 ile 13:30 arasında yaklaşık 2 saat su kesintisi olacaktır.

KEMALPAŞA
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK 22.12.2019 saat 12:00 ile 22:00 arasında yaklaşık 10 saat su kesintisi olacaktır.

MENEMEN
HAYKIRAN 22.12.2019 saat 12:00 ile 14:00 arasında yaklaşık 2 saat su kesintisi olacaktır.

NARLIDERE

ÇATALKAYA 22.12.2019 saat 12:50 ile 15:50 arasında yaklaşık 3 saat su kesintisi olacaktır.

ÖDEMİŞ
SEYREKLİ 22.12.2019 saat 12:30 ile 14:30 arasında yaklaşık 2 saat su kesintisi olacaktır.

KÖSELER, ORTAKÖY, ÜZÜMLÜ, KARADOĞAN, TOSUNLAR, SUÇIKTI, ÇAMYAYLA, DEREUZUNYER, KARAKOVA, GERELİ, YOLÜSTÜ 22.12.2019 saat 09:00 ile 17:00 arasında yaklaşık 8 saat su kesintisi olacaktır.

URLA
ÖZBEK 22.12.2019 saat 09:30 ile 18:00 arasında yaklaşık 8 saat 30 dakika su kesintisi olacaktır.

Son Güncelleme: 22.12.2019 21:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
önemli degil 2019-12-22 20:34:30

Allah inizdan bulun birgun hizmet edin su izmire millet ayda koloni kuruyor Izmir de hala zirt pirt sular kesiliyor yillardir CHP yonetimi bu kesinti sorunlari icin ne yapti hicbir sey yapmiyorsunuz Izmir in sorunlari umrunuzda bile degil neden Almayada fransada son 20 yilda bir kere boyle su kesintisi olmadi neden izmirde oluyor hep yaziktir ayiptir ya bi gunde izmire hizmet edin izmir halki bunlari hak etmiyor

Avatar
ÖNER 2019-12-22 21:46:41

Şimdi öğrendim Menderes, Gaziemir, Karabağlar ve Buca ilçelerinde de 2 gün 10 saat su kesintisi yapılmış kimsenin haberi yok, İzmir nüfusunun yüzde 40 bu ilçelerde yaşıyor biran önce sorunun çözümünü bekliyoruz.

Avatar
reco 2019-12-22 20:07:47

bucada niye kesildiki

Avatar
Zeyno 2019-12-22 23:35:47

Hersene böyle bu izmir boru patlar 3 veya 4 gün sular kesilir izmirin kaderi chp nin elinde nasıl boruysa, hersene patlar

Misafir Avatar
izmirliie 2019-12-23 08:05:29 @Zeyno

bu parti meselesimi bu kadar saf embesil olma AKP olsa ne olacak yıllardır ankara istanbul akp nin elindeydide noldu

Beğenmedim! (7)
Avatar
Mustafa 2019-12-22 20:07:54

Karabağlar’da sular azaldı

Misafir Avatar
V 2019-12-22 20:27:54 @Mustafa

Tarlı su barajında patlama olmuş, salı akşamına kadar su verilemeyebilirmiş

Beğenmedim! (5)
Avatar
BAHTİYAR 2019-12-22 23:31:58

Utansanız çalışın degicem ama nerde

Avatar
Ozan 2019-12-22 20:29:13

Merhaba izsu sitesine giriş yapılamıyor bucada sular kesildi ne zaman gelecek bir bilgi yok

Misafir Avatar
Burak 2019-12-22 22:04:08 @Ozan

Bi gün elektrik kesiliyor bi gün su kesiliyor. Somalide yaşıyoruz sanki. Bu izmir köy hayatından çıkamamış. Daha önce Ankarada yaşıyordum yıllardır su kesintisi yaşamadım. Çünkü oradaki halk hemen tepki gösteriyor ve öfkeliler burdaki gibi duyarsız ve minnoş değil. Oy verdim bu belediye başkanına ama yalnızca bucada farklı denemek zorundayım anlaşılan.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Profer 2019-12-22 20:15:36

Yeşilyurt karabağlar dada kesik