23 Aralık 2019 Pazartesi 00:28
Son dakika 2020 Motorlu Taşıtlar Vergisi zam oranı belli oldu! MTV zammı
banner551

Son dakika haberi... 2020 yılı Motorlu Taşıtlar Vergisi MTV artış oranı yüzde 12 olarak açıklandı. Karar Resmi Gazete'de yayımlandı. Pasaport, ehliyet harcı, trafik cezaları 2020 yılında yüzde 22,58 oranında artacak. Yurt dışından getirilen cep telefonları için ödenen ücret 22,58 oranında artacak.

Ekim sonu itibariyle oluşan enflasyon çerçevesinde yeniden değerleme oranına baz oluşturan rakam yüzde 22.58'di.

Ancak Cumhurbaşkanı kararı ile 2019'da olduğu gibi 2020'de de Motorlu Taşıtlar Vergisi artışını belirleyen yeniden değerleme oranı indirim yetkisi kullanılarak belirlendi.

Karar Resmi Gazete'de yayımlandı.

Yeniden değerleme oranı diğer vergi, harç ve cezalar için yüzde 22.58 oldu.

Pasaport, ehliyet harcı, trafik cezaları, yurtdışından yolcu beraberinde getirilen cep telefonları için ödenen ücretler 2020'de yüzde 22.58 oranında artacak.

Son Güncelleme: 23.12.2019 00:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zeliha VATANSEVER 2019-12-23 00:41:31

Herşeye elektrikten doğal gaza gıdadan giyime tıbbi malzemeye vergiye %20 oranında zam yapılsın ülke açlık sınırında asgari ücrete %5 lik zam yapılsın tebrikler!!! Ev kiraları en aşağı bin lira 4 kişilik aile düşünün gıdası 'na bile yetmeyen bir asgarî ücret li baba düşünün! Öyle karar verin şu zamlara eliniz biraz vicdanınıza gitsin el insaf!!!

Misafir Avatar
Aslı 2019-12-23 00:57:28 @Zeliha VATANSEVER

Kimin umurunda ki 5 aydır işsiz eşim aramadığı başvurmadığı yer kalmadı yok yok kira da oturuyorum 2 çocuğum var sadece 10 gün doğalgaz yakmaya 260 TL geldi çocuğumun bezine manasına gücümüz yetmez oldu ne yapacaz kimsenin umurunda değil her şeye zam koyuyorlar napalım taş mı yiyelim

Beğenmedim! (2)
Avatar
Uğur 2019-12-23 00:57:57

Bu zamları yaparken vicdanınız sızlıyormu hiç. Kaşıkla verip kepçeyle alıyorsunuz. Sizleri Allaha havale ediyorum.

Misafir Avatar
agumentin35 2019-12-23 07:36:19 @Uğur

sızlarmı hiç. onlarda vicdan ne gezer. millete gelince %4-5 zam ver ama kendilerine gelince 50000 tl den 75000 tl ,75000tl az geldi 84000tl zam yap. Allah doyursun. ne diyelim. binbir yerlerinden çıkarsın.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Tolgahan 2019-12-23 06:56:36

Kendilerine hayat beleş vatandaşa vergili maaş onunda fazlasıyla geri alıyorlar haram zıkkım olsun gelse cinnet geçirme

Avatar
Bahtiyar 2019-12-23 08:41:15

Ben 3 aydır işsizim,2 çocuğum var kış geldi,biz kendi vatanımızda ikinci sınıf muamelesi gören birer Türk insanıyız,bugünleri unutmam ben

Avatar
sibel 2019-12-23 08:21:59

bizde suriyeliler gibi rahat yaşayalım türkiyede türkden rahatlar tartıştığınız asgari ücrete yol yemek 1 ay emek veriyoruz tartışmaya utanır insan sadaka almıyoruz hakkımızı alıyoruz

Avatar
Baba yorgun 2019-12-23 02:41:22

Asgari ücretine yapılacak olan zamın aslında zam deyil halkın ödediyi vergilerin 3 katı artması demektir

Avatar
Tayyip 2019-12-23 07:01:59

Kaşıkla verip.kepceyle geri alıyor tayyip in işi pitti artık suyu kaynadı akp nin bu ne rezalet ya yüzde yirmi üç vergi samimî olur emekliye yüzde 5 herşeye yüzde 50 zam yakışmadı bi akp ye

Avatar
Yakup 2019-12-23 07:44:13

Böyle saçma bir düzen acaba başka hangi ülkede var merek ediyorum cidden bu ülkede herkese zam var fazlasıyla niye askeri ücretle çalışana zam yok adalet denilen sistem böyle mi çalışıyor hadi adalet yok vicdanınızda mi böyle Allahin huzuruna çıkacaksınız vay halinize kim size hakkını helal edicek.