14 Aralık 2019 Cumartesi 13:54
Emekli Maaşları Belli Oldu! En Yüksek Maaş 5 Bin 660 Lira!
banner551

Emeklilere yönelik Ocak zammı netleşmeye başlıyor. Merkez Bankası'nın yaptığı bu yılın son beklenti anketinde 2019 enflasyon tahmini yüzde 11,62 olarak yer aldı. Buna göre, 2019'un ikinci yarısındaki enflasyon, yani SSK ve Bağ-Kur emeklilerinin Ocak zammının oranı yüzde 6,29 olacak. Maaşlarda buna göre 74,34 ile 356,06 lira arasında artış yaşanacak.

EN DÜŞÜK EMEKLİ MAAŞI BİN 256 LİRA OLACAK

Halen en düşük emekli aylığı bin 181 lira 87 kuruş. Bu maaş, eğer zam oranı yüzde 6,29 çıkarsa bin 256 lira 21 kuruşa çıkacak.

EN YÜKSEK EMEKLİ MAAŞI 5 BİN 660 LİRA OLACAK

En yüksek aylık ise bu tahmine göre 5 bin 660 lira 77 kuruştan 6 bin 16 lira 83 kuruşa ulaşacak.

ZAM ORANI YÜZDE 5,71

Temmuz-Kasım enflasyonu yüzde 5,71 olarak gerçekleşmişti. Yani 5 aylık enflasyona göre zam oranı yüzde 5,71 çıktı. Aralık enflasyonuna göre bu oran artacak ya da azalacak.

Son Güncelleme: 22.12.2019 13:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Veli Aydoğan 2019-12-21 13:32:51

Bize çay kaşıgıyla verin kendnize kepçeyle adalet ve kalkınma partisi bunun neresi adalet birisi bana açılasın lütfen

Avatar
Kartal 2019-12-21 15:13:30

Harca harca bitmez yazıklar olsun emeklileri böyle muhtaç etmeniz verdiğimiz vergilerle lüks içinde yaşamasını biliyorsunuz kendi benim verdiğim vergiler fitil fitil burnunuzdan gelsin

Avatar
Karadenizli 2019-12-21 12:59:19

Herşey %50 zamlanirken neden işçiye memura %5 bumu adalet milletvekili maaşı on dakikada meclisten geçerken neden bizim 3 kuruş Luk zam aylarca karar aşamasında kalıp gündem oluyor vekile ömür boyu kıyak vatandaşa kırıntı bumudur adaletiniz

Avatar
H.hüseyin diken 2019-12-21 13:41:38

İktidar emekliyi enflasyona bilerek ve isteyerek ezdiriyor

Avatar
Yeter altuglu 2019-12-21 12:30:26

74 TL yapmasınlar arkadaşım alsınlar kendileri yandaşlara simitcilere futbol kulüplerine versinler biz alıştık açlığa ...sandıkta hesap görürüz biz ...aldığım maaş 100 TL ..bırak elektirik su açımızdan öleceğiz biz yaşlıları devlet surundursun ama vatandaşta kabahat oy verende iyi vwren biz saltanat süren onlar aç kalan biz yok artık öle bir dunya

Avatar
Ozcan 2019-12-22 01:13:12

bütün bunlara ragmen hala iki kişiden birinin oyu gidiyorsa kimse kusura bakmasın.. demekki herkes halinden memnun...kimsenin şikayet etme hakkı yok!!!

Misafir Avatar
Mustafa 2019-12-22 13:00:22 @Ozcan

Yorumlara baktım hökümete atıp tutuyorlar sizlere samimiyetimle yazıyorum hangi parti gelirse gelsin durum dahada vahim olacak

Beğenmedim! (20)
Avatar
Fatma 2019-12-21 13:18:00

En düşük emekli maşı 1256 ben 1400 olcak zamla elektornik 350 su 60 kremdim var kartım var buyrun siz gecinin

Avatar