İhbar üzerine Bandırma İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, mağdurlardan birinin telefonunu ve kulaklığını, diğerinden ise cüzdanını ve bir paket sigarasını gasbeden bu iki çocuğu Bandırma Sahili mevkisinde yakaladı. Ardından polis merkezine götürüldüler.
Islah evine gönderildiler
Suça sürüklenen İ.G. ile M.Y., polis merkezindeki işlemlerinin ardından sevk edildikleri adliyede ‘nitelikli yağma’ suçundan ıslah evine gönderildi.




