17 Aralık 2013 Salı 18:24
Şükür'den Erdoğan'a yanıt
Ak Parti'den istifa eden İstanbul Milletvekili Hakan Şükür, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın "İstifasını beklemiyordum. Kendisine yakıştıramadım. Eğer dürüstse kendisinin Parlamento'dan da ayrılması gerekir" sözleriyle ilgili olarak açıklamalarda bulundu.

İşte Hakan Şükür'ün açıklamaları...

"2 tane helikopter düştü, insanlar çok üzgün bu nedenle fazla konuşmak istemiyorum. Zaten daha zaman var daha çok konuşulacak.
Parlamento'dan istifa etmek şu anda kafamda yok. Orası milletin meclisi, bizi de millet getirdi... Dediğim gibi ileride daha çok konuşulacak."

HÜRRİYET
Son Güncelleme: 18.02.2015 23:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat!.. Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
laz 2013-12-17 19:06:48

kumantalı it seni atay yaban kim seni atay yabmasalar millet komiş ejtatının a.....

Avatar
durdaneozkann@hotmail.com 2013-12-17 19:37:40

sayın hakan şükür bu yaptığınız hiç doğru değil millet seni sen olduğun için seçmedi ak parti çatısı altında olduğun için seçildin ,madem ki partiden ayrılma kararı aldın başbakanın dediği gibi eğer çok dürüst isen parlamentodan da istifa et ,önümüzde ki genel seçimde bağımsız aday ol,
bakalım o zaman da seçilecek misin? Ayrıca bu şekilde davranan bütün milletvekillerine verdiğimiz oylar haram olsun helal etmiyoruz.!

Avatar
ifethiyildiz@hotmail.com 2013-12-17 21:13:58

ya yürü git hakan cemaate borcunu ödüyorsun başka neee

Avatar