01 Temmuz 2015 Çarşamba 22:52
HDP'li Pervin Buldan: 'PKK terör örgütü değildir!'

 HDP grup Başkanvekili Pervin Buldan, CNN Türk ekranlarına konuk oldu. Canlı yayında konuşan Buldan, MHP Lideri Devlet Bahçeli'ye adeta ateş püskürdü.

PKK BİR TERÖR ÖRGÜTÜ DEĞİLDİR
HDP'yi PKK'nın siyasi acentesine benzeten Bahçeli'ye tepki gösteren Buldan: "PKK bir terör örgütü değildir. Özellikle sayın Bahçeli'nin bunu bilmesi gerekir." dedi. Buldan'ın, canlı yayında yaptığı PKK savunması özellikle sosyal medyada büyük tepki topladı.


Son Güncelleme: 01.07.2015 22:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat!.. Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tamer 2015-07-02 00:24:58

vay be 30 sene çoluk çocuk asker katledene nedenir bilemedim şimdi eskiden haramiler eşkiyalar vardı onlarla PKK arasında hiçbir fark göremedim

Avatar
loğman ocaktan 2015-07-02 09:52:02

yıkan yakan doktoru öğretmeni hemşireyi imamı askeri vahşice katleden şehit eden dükyan yakan içi dolu otübüs yakın vatandaşın malına canına zarar veren polislere kurşun molotof atan körpe ana kuzularını dağda mağarada yaşatan karakol basan elazığda 33 savunmasız askeri şehit eden dahasıda var örgüt sizce nedir p.buldan

Avatar
OKTAY SENOL 2015-07-02 08:46:28

PKK bir TERÖR ÖRGÜTÜ.degildir. KANARYA SEVENLER DERNEĞİdir. K.O.Ç lardir.

Avatar
Sankiben Moralı 2015-07-03 07:30:28

PKK'nın yaptığı "Terör" değil Nüfus Planmalaması... 1980'den beri (Temsil Ettikleri Halkın) bile CANINI ALAN, yaşadıkları Vatanın Askerine KURŞUN SIKAN Eşkiyaya TERÖR Örgütü demek bile, en hafifindem İLTİFAT olur. Kendini milletvekili zanneden o şahsiyetsizlerin Utanmazlıkları ve Yüzsüzlüklerine birşey demeyeceğim, ağzım bozulmasın..!

Avatar
GÖZ GÖZ 2015-07-02 12:18:20

BİRİ DİNİ KULLANIR MİLLETİ SOMÜRÜR DİGERİ ÜLKESİ SATMAK İÇİN NASIL YAPABİLİR ONA BAKAR DİGERİ MİLLİYETCİGİZ DER APO ASILMASIN DİYE İMZA ATAR OLAN GENE ŞEHİTLERİMİZİN AİLELERİNE OLUR

Avatar