11 Şubat 2014 Salı 14:20
4 ilçe MYK'da tekrar görüşülecek
Cumhuriyet Halk Partisi'nin haftasonu yoğun mesai harcayarak Genel Merkez'de belirlediği İzmir adayları hakkında büyük tepkiler gelmeye devam ediyor. Aday adaylarının ve partililerin tepkileriyle karşılaşılan 4 ilçe için CHP MYK'sı yarın tekrar toplanacak. Adayların belirlendiği Bornova, Çiğli, Karşıyaka ve Karabağlar için bir kez daha toplanacak olan MYK, son kararını yarın verecek.

Bildiğiniz gibi CHP İzmir'de Bornova'da Olgun Atila, Çiğli'de Hasan Arslan, Karşıyaka'da Hüseyin Mutlu Akpınar ve Karabağlar'da ise Muhittin Selvitopu aday olarak gösterilmişti. Bu isimlerin hepsi de mevcut başkanların yerine yeni aday olarak çıkartıldı.

 
Son Güncelleme: 11.02.2014 14:31
Anahtar Kelimeler:
Chp Izmir Adayları Chp Myk
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat!.. Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
seviç ercan 2014-02-11 14:41:08

tesbit doğru chp myk doğru karar vemiş kutlaRIM
Yorumunuz

Avatar
3535 2014-02-11 15:05:20

hadi kamil başkan kalbimiz seninle ilahı adalet yerını bulacak

Avatar
berk tunc 2014-02-11 15:10:32

Kalbı gıbı yuregıde guzel olan .. bornovanın gulen yuzu KAMIL BASKANIMIZI GERI İSTİYORUZ... OK-YAY ' dan çıkmalı artık....

Avatar
bahattin 2014-02-11 15:56:05

gaziemirde alkolik belediye başkanı istemiyoruz.

Avatar
bahattin 2014-02-11 15:58:33

Gaziemirde halkın içinde olmayan törenlere alkollü şekilde gelipte iki kelimeyi bir araya getiremiyen başkan istemiyoruz.

Avatar
hasan 2014-02-11 16:02:16

yarın ki toplantıda bir karşıyakalı olarak başta Cevat Başkan olmak üzere tüm belediye başkanlarının iadesini istiyoruz!!!

Avatar
elvan 2014-02-11 16:13:25

bornovada kamil başkanımızı ve butün emeklerını chp için harcamış olan ve sırf kocaoğlu istedi diye görevlerınden alınan baskanlarımızı geri istiyoruz kalbimiz seninle kamil okyay sindir. kemal bey büyüklüğünüzü gösterin itin köpeğin agzına bakmayın deniz baykal gıbı restı cekın ıstıfa etceksen et deyin yoksa bızı kaybediyorsunuz.

Avatar
bornovalı35 2014-02-11 16:35:51

Sayın mhp ibb adayı murat taserınde dedıgı gıbı...... Mevcut baskanlarımızı sıyaset yaparken AZIZE kocaoglu bornovada beyaz esya satıyodu... daha ıkı kelıme yazıp cızemeyen adam kalkmıs ahkam kesıyo.. Sanırım siyasetle çamasır makınesını karıstırdın kocaoglu.. soyadın KOCAOGLU ama aklın ve karakterın KÜÇÜKOGLU ...